Asiakastyytyväisyyskysely 201914.05.2019
Tokap Service Oy teetti huhti-toukokuussa 2019 asiakastyytyväisyystutkimuksen. Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa Vaikka Tokapin saama palaute onkin erittäin myönteistä, kehitämme jatkuvasti toimintaamme. Tulemme myös kiinnittämään erityistä Suuri kiitos vielä kaikille kyselyyn vastanneille panoksestanne ja arvokkaasta palautteesta. Muistattehan, että palautetta voi toki Asiakastyytyväisyyskyselyssä kysyttiin seuraavat kysymykset: 1. Käytätkö Tokapin palveluja (1 harvoin - 5 päivittäin) 2. Minkälaista on Tokapin kanssa tehdä yhteistyötä tarjouspyynnöt, sopimukset ja suunnittelu? (1 hankalaa - 5 vaivatonta) 3. Pidetäänkö sovituista tehtävistä kiinni? (1 ei koskaan - 5 aina) 4. Onko Tokapin palveluvalikoima mielestänne (1 puutteellinen - 5 kattava) 5. Kuinka tyytyväinen olet kunnossapitoasentajiin (1 tyytymätön - erittäin tyytyväinen) 6. Asentajien ammattitaito? (1 heikko - 5 erinomainen) 7. Huoltosuunnitelmien toteuttaminen? (1 ei ollenkaan - 5 ajallaan) 8. Asentajien siisteys, hygienia ja työasu? (1 huono - 5 erinomainen) 9. Työturvallisuus, esim. koneen huollon merkinnät tai työkalut paikallaan (1 huono - erinomainen) 10. Onko Tokapin tuotantopalvelut teille tuttu? (1 ei - 5 todella tuttu) 11. Jos olette käyttänyt palvelua, olitteko tyytyväinen? (1 tyytymätön - 5 erittäin tyytyväinen) 12. Tuotantopalveluiden toimitusajat (1 tyytymätön - 5 erittäin tyytyväinen) 13. Tyytyväisyys tuotantopalveluiden tuotteisiin? (1 tyytymätön - 5 erittäin tyytyväinen) 14. Tuotantopalveluilta tilaaminen? (1 hankalaa - 5 vaivatonta) |
17.03.2020 | Tiedote 17.3.2020 |
10.09.2019 | Kiitos! |
23.05.2019 | Tokap mukana Myyntipeli 2019 kilpailussa |
14.05.2019 | Asiakastyytyväisyyskysely 2019 |
26.01.2018 | Tokap kantaa osansa yhteiskuntavastuusta |
13.11.2017 | Uudet verkkosivut tukemaan kehitystä |
01.11.2017 | Tokap Service Oy:n ISO-sertifiointi |