LAATU

Laatu - erotumme sen avulla

Tokap Service on sitoutunut tuottamaan palveluissaan parasta laatua. Haluamme tarkemmin avata miten tämän laatulupauksen lunastamme.

Sertifiointi

Tokap Service Oy täyttää elintarviketurvallisuuden hallintajärjestelmää seuraavan standardin vaatimukset. Tokap on ainoana kunnossapitoyrityksenä Suomessa saavuttanut ISO 22000:2005 -sertifikaatin.

Laatutakuu

Kun Tokap toteuttaa korjauksen, lupaamme, että laite saadaan korjattua. Jos käy ilmi, että laitteen sama vika palaa välittömästi, korjaamme laitteen uudestaan ilman erillistä kustannusta.

Laatusopimus

Kun teemme asiakkaan kanssa kiinteän kunnossapitosopimuksen, teemme myös samalla laatusopimuksen. Tuomme vielä enemmän pöytään. Sopimus huomioi seuraavat elementit: perehdytys, työasut, työvälineet, varaosat ja käytettävät materiaalit.

Palvelulupaus

Toimimme asiakkaan tuotannon mukaan. Pyrkimyksemme on aiheuttaa mahdollisimman vähän häiriötä asiakkaan tuotantoprosessiin. Toteutamme palvelua asiakkaamme ja tuotannon ehdoilla. Palvelumme on joustavaa. Päivystämme ja reagoimme sopimusasiakkaidemme korjaustarpeeseen vuoden jokaisena päivänä 24 tuntia päivässä.

Kokemus

Tokapin johdolla on yhteensä lähes 65 vuotta kokemusta kunnossapidosta ja teollisuudesta. Kunnossapitoasentajillamme on keskimäärin 5-10 vuotta kokemusta teollisesta kunnossapidosta. Koulutamme henkilöstöä ylläpitääksemme heidän ammattitaitoaan ja osaamistaan.